Thursday 9 June 2011

A smile for you darling

Salam peeps,



Hahahha gedikkan tajuk aku hari ni ? Memang pun tapi siapa kisahkan ? Aku cuma nak cakap senyumlah walaupun kita dalam masalah sekalipun . Aku memang suka cakap kat orang padahal muka aku memang sentiasa sour haha ! Who cares bout me right ? "senyum itu sedekah" .

Tapi aku ni malas nak senyum dengan orang sebab kang aku senyum dia boleh buat muka tak siap ! Hayoo~ Kang aku buat muka brutal aku tahu pulak kau nak senyum kat aku . What the berry betullah ! Yeahh apa pun mulakan hari anda dengan senyuman , Nanti badan-badan korang turut gembira tau .

Okaylah aku memang suka merapu meraban ni . Sila abaikan saya ya . Hahaha . Oh sebelum aku lupakan , kalau korang nak rasa feel gembira di pagi hari korang bangun tidur dengan rambut ala-ala nenek singa tu just say "igood morning darling". Percayalah korang akan dapat feel yang fuhh !

Bye !
dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: