Saturday 21 May 2011

ouhhhh EXAM = kusutgilaaakambing !

salam peeps !
arghhhhh ! ! aku B.E.N.C.I apa itu E.X.A.M ... hurmmmm . fizik ! gelaaa tension , sebab . Sebabnya ialah aku dah buat soalan tu dekat tusyen mlm before xm ... T.A.P.I lupaaaaa ! ! ! grrr =,=' . :face29: apa yang akan jadi nanti ? tidakkkkkk :face59:
okayokay lupakan tentang itu sebab dah berlaku pun . :face72:tapi mmg aku kusutgilaaakambing .. palingg besttt kelas aku mcm pesta time fizk , yelaaaa yg jagenye cikgubaik apa lagi semua bincang . HAHAHA . siap pusingpusing belakang lagi . tehaaaa . TIBATIBA :30: cikgu math masuj ! DAN shhhhhh semua senyap . HAHAHA , tapi ade je yg keluar kan buku nak jawab . yg ni mmg tak mkn saman . aku pun ecehh buatbuatlah tawu jwpn padahl apa yg aku bace missing in the sky , bhahaha . mcm hapeee je , penat aku perah hotakkk hafal sgalenye tuftuf lupa ! grrr ! . takpetakpe ade 3 paper lagi . aku nak buatt yg terhebadd ! :) . sampai disini jelaa aku pokpekpokpek okay ? babai :face15: .

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: