Tuesday 31 May 2011

menjiwang sebentar !

salam peeps,
lihat video di atas ? korang semua mesti dah tau lagi terbaru alyah ni kan ? aku pulak baru tau time melodi hari tu . HEHE .ketinggalan masa . okay mula-mula aku dengar lagu ni terus telinga aku menjerit-jerit nak dengar lagi , memang fuhh ! aku selalu dengar lagu ni masa baca novel . memang kalau time part sedih boleh banjirlah bilik aku tu . yelaa feel dia semacam kott . HAHA . ramai yang mengumpat cik alyah ni time dia buat klip video dengan en. remy ishak ni . kesian dia .

pada aku lah kan,dah nama pun klip video mestilah kena berlakon.feel tu mestilah lagi umpphh!pada aku alyah tak getik pun dalam video ni.biasa je,dia cuma menyanyi penuh perasaanecewahhh aku.yelaaa betulkan?tak baik what asyik ngumpat orang.kenapalah orang tak pernah nak biar artis ni hidup macam manusia biasa?asyik dok gosip je.menambahkan dosa yang dah berbakul-bakul tu buat apalah.okaylah tak mau ceramah,aku pun jahat jugak.KEKEKE.kang orang cakap aku ceramah pandai diri sendiri tak betul mane.HEHE.kesah pulak aku kalau orang ngumpat.
dah-dah,jom sama-sama layan lagu ni.'KISAH HATI'woooww!mendalam itu.sori peeps aku banyak membebel entah pape.kbyee!

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: