Friday 17 June 2011

Bencilah kena TIPU dengan senior !

Assalamualaikum,


Hari ni aku berjaya edit blog buruk aku ni . Tapi semakin BURUK je aku tengok. Haishhhh . Nak tanya senior tapi ramai yang updated status sibuk . So, selepas berjaya memburukkan belog yang sememangnya buruk ni aku pun berterbangan ke belog-belog senior . 

Antara belog yang aku terbang ialah : 


Dan banyaklah lagi . Entah berapa banyak tah . Tapi dalam banyak-banyak aku paling suka kak fatin liyana punya entry . Memang tip top !

Berbalik kepada tajuk . Kenapa mesti ada blogger senior yang cakap putar belit putar alam putar-putar . Janganlah membuli budak baru macam aku . Perghh memang sedihlah kan . Tanya baik-baik jawab nak sombong . Kata blogger macam family . Aku taknak bagitau nama orang tu sebab mak aku cakap tak baik aibkan orang . 

**Maaf pada yang terasa ke apa . Aku cuma cakap apa yang aku rasa je . 
p/s ; takpe hari ni hari kau esok lusa hari aku . 
Bye !





dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: