Friday 17 June 2011

En. Mark Zuckerberg ? Anonymous ?

Assalamualaikum,


Hemm sehari dua ni sibukkan orang bercakap pasal anonymous yang memang menakutkan ni . Seram dherr . Walaupun sibuk sekolah, tusyen bagai aku pun menyibukkan diri dengan membaca mengenai berita hangat ni . Haiyooo memanglah anonymous ni hebat ! TAPI sayanglah salah gunakan kehebatan tu . 

Heh, aku taknak lah komen lebih aku ni dalam kategori rabun IT . Kang tak memasal je kan . Heee . Tadi masa aku jalan-jalan aku pergilag dekat oh!artis . Terkejut aku bila aku baca mengenai gambar peribadi MARK ZUCKERBERG tersebar . Wow ! Banyangkan CEO Facebook pun jadi macam ni apa lagi kita orang yang rabun IT macam aku .



                                            Nak tengok gambar beliau ? >LOMPAT SINI<

**BERHATI-HATILAH KERANA PRIVASI ANDA SUDAH TIDAK SELAMAT LAGI XD 
-pesanan penaja

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

3 comments:

HaNa Hani said...

anonymous tuh yg keje hack acc tu ker?
hana pown xmek port sgt sal it neyh
hehe
^_^

aqilah mohamad said...

yup hana :)

SheyPull said...

nak mengorat mark lak kew?



folow...



JOM singgah blog saya nak...saye x faham la...knp ye...tolong jelaskan.