Wednesday 8 June 2011

Ehh ! Takpayah ADDlah kalau gitu !

Salam peeps,



Hari ni aku emo terlebih . Sori guys aku memang gedik ! Hermm okay zaman moden sekarang ni siapa jela takda "facebook" kan ? Mamak kat kedai pun ada tau . Tapi yang buat aku tak berapa nak gemar ni fenomena add sekadar nak penuhkan friend list . Ini sering terjadi kepada aku . Okay silalah remove saya dengan senyuman jika anda tidak suka entry kali ini XD .

Tahlah peliklah aku tengok sikap orang ni,kalau nak add sekadar suka-suka baik tak payah Jah, Meon oi ! Aku add orang tapi bila aku tegur kau taknak layan pulak . Fine, memang kau hotstuff tapi agak-agaklah wehh. Mesti korang menyampahkan sebab aku tak habis-habis dengan HOTSTUFF daaa ! Ehh betullah sebab aku dalam proses membakar hotsetapp yang semak kat friend aku . Pehh beratus beb ! Entah macam mana sesat tah.. **Ini bukan untuk menunjuk~

Sure lagi heboh korang tak suka entry ni kan ? Tak kisahlah sebab aku nak buat jugak . Kenapa orang hanya layan yang cantik kacak lagi de-bomb ? Sebabnya mereka ramai peminatlah Jah oi . Wahai pengguna facebook tolonglah peramah sikit dengan orang kampung macam aku ni . Apa salah ke kawan dengan orang kampung ni ? **Takpayah layan cik Q dia ni merepek pandailah~

Ohh before the end i just want to say : "I won't be a hotstuff because, hotstuff full of gosip"
---> soriii english aku memang tahap kritikal wehh . hehe . ohhh lupa nak cakap untuk haters aku "HYE HATERS ! ARE YOU STALKER MY BLOG ?" XD

Bye !
dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: