Thursday 9 June 2011

harga remaja .

Salam peeps,


Janganlah gelak tajuk tu . Aku taulah aku rembat tajuk novel yang dikaji kat sekolah tu . Haishhh . Remaja . Satu perkataan yang amat senonim dengan aku sebab aku pun remaja . Sekarang ni setiap hari ada je berita mengenai remaja . Remaja kena rogol . Remaja lari rumah . Remaja minum arak . Remaja,remaja,remaja ! Maruah remaja bagai diinjak-injak ! Malu weyhh sebagai seorang remaja . Risau, marah, sedih semua aku rasa bila baca mengenai berita remaja .

Alaa aku orang kampung je , mungkin kat sini nak peluk-peluk cium-cium depan orang  tu tak biasa lagi sebab bukan bandar besar . Tapi korang-korang yang menetap kat bandar besar mesti selalu tengok free show kan ? Hurmm . Kat fb tu ramai je yang upload gamba yang (lu pikirlah sendiri) . Sumpah aku tak danya nak jeles-jeles ni cuma aku macam-macam persoalan kat dalam kepala aku ni . Hebat sangat ke tunjuk gambar macam tu .

Orang kampung yang tak up to date ni memang tak reti nak bersosial beria ni . Kawan-kawan tu biasalah . Kadang-kadang aku fikir jugak agaknya sebab diaorang kacak dan cantik boleh aje masuk gambar macam tu . Ramai je yang like . Takda sape berani kutukkan ? Cuba orang kampung macam aku buat memang jom heboh-hebohlah jawabnyerr .

Dahla aku malas nak merepek merapu nanti makin ramai haters pulak . Babai .
                        *renung-renungkan dan selamat beramal

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: