Wednesday 15 June 2011

fenomena DOMO !

Assalamualaikum ,

Sejak naik sekolah ni aku kerja aku pagi-pagi sebelum perhimpunan ialah menilik beg orang . kenapa ? Ngeee` Sebab banyak patung domo . Comel-comel . 

Kalau pergi mana-mana pun korang mesti dapat tengok patung domo . Kat kedai gift lah paling melambak sekali kan . Tapi aku takde pun patungnya . Sapelah nak bagi =__= . Hahahha tak yah layan aku yang tak betul ni . Nanti-nanti jelah aku beli . Nak simpan duit dulu lah .

Nah ni ada freebie untuk korang . Korang mesti ramai dah ada punya . 

Tengok jelahh :

                                           **cubaan membunuh diri XD

                                                     ** berita domo : tvdomo**

                                            **coffee time :)

I WANT THIS ! !





_____________________

                                          ** my wife HAHA

                                           **this is my bestie kittydomo

                                                       ** hey sayy cheese ! ;D

                                          **i'm batman bodyguard ! hehe

                                                        **hello buddy 

Bhahhaa . Itu aje nak kongsikan dengan korang . Bye !

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

2 comments:

yaya_flanella said...

zaman patung domo ni pulak ye. hehe. bila la hello kitty nak datang balik. :D

aqilah mohamad said...

tu arrr rindu kittykan ? heee