Thursday 2 June 2011

kak peahh popek-popek BERTAUBATLAH !

salam peeps,

gosip girl! ahaaaa!sedang aku blogwalking aku baca banyak entry yang dok ngumpat-ngumpat..maaf!tapi entahlah sampai dah tahap mencarut tu.ERR.okaylah banyak blogger yang senior selalu beri nasihat supaya tok sah nak gaduh-gaduh ni..ramai jugak blogger senior yang terus terang cakap jangan jadikan blog untuk memaki hamun orang..Ya!aku setuju.okaylah blog ni memang umpama diari online kita tak dinafikan kadang-kadang kat sini jugak aku lepaskan amarah aku..

Tapi dari hasil jalan-jalan tadi ramai yang gaduh kerana seorang LELAKI!Okay segan aku baca.Hemm yela blog kau tu ramai orang baca.Hottsetap sangatkan..Tapi tolonglah jangan rendahkan martabat seorang perempuan..Tak dinafikan anda cantik tapi sayang kecantikan anda ditutup dengan sikap anda..

Maaf aku ni merapu je lebih..Disamping aku bebel-bebel ini memberi ingatan pada diri aku jugak.Maaf ye blogger yang terasa tu..Jadikan blog anada suci bersih lagi de-bomb!

**taubat


dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: