Friday, 10 June 2011

lelaki HOT memilih ?

Assalamualaikum,

Hurmm lelaki . Ramai lelaki yang kacak lagi hot yang menjadi kegilaan para wanita . Ada yang sampai tampal gambar dalam bilik, buat wallpaper kat fon, tampal gambar dalam diari dan macam-macam lagilah . Okay back to the title : lelaki HOT ni memilih ker ? Korang rasa ? Korang yang HOT jawab apa ?

Pada aku ya dan ada yang tidak . Tidak semua lelaki yang kacak lagi HOT ni memilih orangnya . Tapi 70% semua memilihkan ? Korang setuju tak ? Tak setuju dahla aku tak paksa . Tapi lelaki yang tak memilih ni semakin pupus . Betul, okay senang je nak uji lelaki macam ni cuba korang suruh diaorang usha perempuan jongang+hitam legam+pendek+muka umpama bulan yang berlubang-lubang . Aku tak rasalah yang diaorang sanggip, tapi kalau dah jodoh tu semua tu tarakk hallah kan ?

Okaylah pada kita yang tidak akan dipandang oleh jejaka kacak lagi HOT jom usha gambar-gambar ni . Pada aku mereka antara orang yang tidak memilih . SESUNGGUHNYA JODOH ITU DITANGAN ALLAH. .

Lets check it out~

**see HOT dan si cantik manis :)

 **see HOT dan si menawan :)

 **see HOT dan si ayu :)

**ini hanya pendapat aku semata-mata . tiada hubungan antara yang hidup dan yang mati sekian-
dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

7 comments:

.: immi :. said...

agreed. hot dtg dlm bermacam rupa.

aqilah mohamad said...

YUPP ITU BETUL :)

ffoucellete said...

yeah ! :)

Azuree said...

ohh FT :D
mady loves FT :))

Terbang Bersamaku said...

yups, setuju..(^___^)
1st time dpt tgok pic wife Faizal Tahir...

aqilah mohamad said...

farra ; yemmeh ! ;D

aqilah mohamad said...

azuree ; me to sygg . ngee XD