Wednesday 8 June 2011

LELAKI ? lemah kerana wanita .

Salam peeps,


                                                        **abaikan gambar ni aku letak sebab
                                                            taylor lautner kelihatan kacak !


Korang , kehidupan kita sebagai perempuan mestilah dikelilingi oleh hamba Allah yang bergelar lelaki . Hari-hari korang jumpa orang lelakikan ? Abah korang . Atok korang, pakcik,guru,kawan lelaki dan sesiapa jelah yang bergelar lelaki . Kecuali orang dua alam . Oppss ! Hehehehe . Sekuat-kuat insan bergelar lelaki ni mereka juga tidak terlepas dari kelemahan diri . Itulah manusia, hakikatnya manusia tidak sempurna .

Mungkin korang dah tahu kelemahan lelakikan ? Aku saja je buat entry ni walaupun dah ramai yang buat entry mengenai insan bergelar lelaki . Sedang-sedang aku berjalan-jalan ke blog orang tadi aku ada baca mengenai kelemahan lelaki..Korang tahu, walaupun lelaki tu kuat lagi cergas pada luarannya tetapi kerana seorang insan bergelar perempuan .. Ramai lelaki tunduk jatuh tergolek-golek apabila berjaya ditipu oleh seorang perempuan . . Hebatkan perempuan ?

Lelaki juga boleh hancur musnah kerana seorang perempuan . Korang tak caya ? Okay kalau korang baca paperkan mesti ada berita "JUTAWAN BANKRAP DITIPU MAKCIK JUAL KANGKUNG AKIBAT TERGODA DENGAN WAJAH MAKCIK ITU YANG IRAS KAREENA KAPOOR"heh okayokay <---- ayat tu gebang je lebih , Tapi betullah korang, lelaki sekarang kena goda sikit bagi duit . Last-last tinggal singlet ja kat badan . .

Lelaki juga amat-amatlah lemah dengan nafsu mereka..Kerana siapa? Perempuan ! Ya ! Korang beli mana-mana surat khabar,tonton berita semuanya mengenai rogol . Sampai perempuan yang sudah bergelar nenek pun kena rogol . Yelah kan cuba korang baca blog sis fatin liyana mengenai nafsu lelaki dan perempuan . Mungkin kerana nafsu yang satu itulah lelaki tersangat lemah dengan godaan perempuankan ? Pendapat korang pula ?

Okay sorry kalau ada info yang salah ya ? Aku hanya manusia biasa yang sering melakukan kesilapan . Ecehh gedik je ayatkan ? Kbai !


                                                         
dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

3 comments:

fiqkbe said...

hebat nyer perempuan =D

aqilah mohamad said...

yeahhh !

Unknown said...

haha... terbaik...
lelaki lemah kerana wanita.
n, ramai (bukan semua)wanita lemah keran ayat lelaki..

-Adakah hanya dengan Ayat??-