Sunday 12 June 2011

welcome back STS

Assalamualaikum ,


O.M.G ! Macam tak percaya esok dah sekolah balik . Huaaa ! Nak cuti lagi =,= Tak puas lagi bercuti ni . Esok hari yang paling+amat menyeramkan sebab dapat keputusan periksa . Hayooo~ Dah dapat keputusan periksa yang aku rasa agak keterukkan tu, mesti susah nak berblogging . Nak blogwalking, usha orang sana-sini haha .

                                          **esok pagi tempat perhimpunan ! grrr =,=

Dan aku tau ramai yang tak siap pun kerja sekolah . Kekekek . Memang cari nahas kan ? Alaaa biasalah tu, cikgu-cikgu time sekolah dia buat gak . Oppsss . Heee terlepas pulak . Malam ni sebelum af nak kemas buku, ikat tali kasut dan apa yang patutlah . Korang semua ni jangan dok sebuk komen fb dengan blog orang je tau . Yang mane sebaya aku tu marilah mengemas apa yang patut .

Sebelum berakhir, aku sebenarnya aduhaiii~ Dah dua minggu ni bangun subuh pun agak-agak dekat pukul 7 . Aisehh ni nak bangun awal lagi . Oh mata janganlah kau tersasar esok, tak sanggup dengar mak dengan abah buat syarahan dipagi hari . Ermm dahla setakat ni,insyaAllah kalau ada masa+aku panjang umur adalah entry terbaru dari blog buruk+uzur ni . Bye ! 

dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: