Tuesday 7 June 2011

mama HOT a.k.a ana lulu

Salam peeps,

Ahaaa tadi semua tengok Ana Lulu ? Heee . Kelakarkan ? Nora Danish nampak manja betul . Comel je aku tengok . Tersengih-sengih kekeke . Dia tak nampak macam seorang yang dah ada anak kan ? Aaaaahh comellah :)

sinopsis;
ANA LU’LU mengisahkan Ana Lulu (Nora Danish), seorang gadis periang yang sering tampil dengan cara berpakaian pelik dan menarik perhatian orang untuk memerhatinya. Ana bekerja sebagai pembantu jurujual di sebuah kedai bunga bersama seorang kenalan baru, Bunga (Wawa). Konflik percintaan bermula apabila Harris (Kamal Adli) telah jatuh hati terhadap Ana. Walau bagaimanapun, Ana sedang menyulam cinta dengan Fadzil (Adey Syafrien) tanpa menyedari Fadzil sering mempergunakannya demi wang.
                                            **gandingan yang nampak sweet

                                               **aww happy family .

Lepas habis cuti ni tak boeh tengok lagi ! ;( Aku tusyen , hahaha padan muka aku ! Nak tengok kat tonton.com bukan boleh masuk pun . Yaww tak suka ! Ahhh whatever abaikan budak ni . Meroyan tetiba . Eh kalau korang tak kenal nora danish mesti korang pun tak caya dia dah ada anakkan ? Sayang sebab jodoh tak panjang . Dah-dah merepek lagi !

Korang dengarkan banyak lagu dalam cerita ni kan ? Uhhhh ost K-Drama pun ada . Tersenyum aku :) Yelahh teringat cerita He's beautiful dengan Full House :)
Antara lagu didengari yang boleh aku kongsikan;
**okay peeps, thats all . Yang lain cari nantilah ya ? Babai :)


dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee