Tuesday 7 June 2011

penangan MR. KOREAN ;p

Salam peeps,

Entah kenapa pagi ni aku nak bercakap soal penangan artis korea . Ya ! Tahun 2010 K-POP di Malaysia semakin mendapat sambutan hangat dari penduduk Malaysia . Dan sekarang tahun 2011 ramai dikalangan remaja-remaja yang mengikut trend K-POP . Termasuk aku , ecehhh . Eh tapi aku masih jaga cara pemakaian aku k . Jangan fikir bukan-bukan pulak . Okay merepek pulak .

Rambut ! Yeahh ramai yang telah pergi ke kedai gunting rambut , salon-salon dan sanggup mengeluarkan belanja yang besar untuk membuat rambut ala-ala artis k-pop ni . Rambut diaorang smart kan ? Penangan artis korea ni memang boleh termimpi-mimpi lah . Haha . Mr. Korean, kalau menonton K-Drama tu memang aku tersengih-sengihlahkan . Hehehe . Ya betul tak tipu punya . Keke .

Kalau artis mesti tempat pertama super junior . Korang-korang yang peminat k-pop mesti terlebih-lebih kenalkan ? Jangan cuba tipu aku . Heee, gurau je . Tapi kadang-kadang yang anti suju ni yang lebih kenal mereka dari kita-kita yang minat ni . Banyak lagi kumpulan yang aku minat yang memberi kesan termimpi-mimpi. **Ayat si gedik .

  • Beast/b2st
  • 2pm
  • FT Island
  • Cn Blue
  • SS501
  • ZEA
  • X5
  • Bigbang
  • Shinee
  • U-Kiss
Eh banyaklah . Penangan Mr Korean yang aku tak boleh tahan mestilah senyuman diaorang . Fuhhh ! Kalau diaorang senyum sempatlah aku berangan jap . Hehehe . K lahh ni antara gambar yang membuat aku termimpi-mimpi . **<--- abaikan ayat aku .

                                                        ** Kyuhyun oppa :)


                                                     **Gi Kwang and Hong Ki oppa


                                                  **Dennis Oh 


                                                   **Junhyung oppa


                                           **Dongwoon oppa


                                                        **Yoseob oppa


Tu jelahh sikit gamba aku kongsikan . Yang lain banyak lagi lah . Korang cari sendiri k ? Kalau nak tau gosip artis korean ---->pijak sini
Okay itu aja . Babai .


dah baca?dah komen?SUKA? likelah hee

No comments: